poniedziałek, 5 stycznia 2015

POCZĄTEK NOWEGO ROKU


u mnie to ciąg dalszy postanowień, tych starych i tych nowych, na które brakło czasu. Mam nadzieję, że spełnią się moje jak i wasze najskrytsze marzenia. Poprzedni rok był dla mnie rokiem dużych pozytywnych zmian. Był rokiem wytrwałości w dążeniu do celów i planów, które zamierzam kontynuować. Mimo, że przemknął mi bardzo szybko, pozostawił wiele dobrych chwil. 

< Beginning of a new year >
for me is the sequel to the provisions of the old and the new, which lacked the time. I hope to meet my and your deepest dreams. Previous year was a big year for me, positive change. Was the year of perseverance in the pursuit of goals and plans, I intend to continue. Even though I flashed very quickly, has left a lot of good moments.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz