wtorek, 6 stycznia 2015

FOR BEGINNING

< na początek >

Dziś mam za sobą bardzo intensywny dzień. Usiadłam do powtórek z języka angielskiego. Przez święta sporo materiału nie została powtórzona, tak jak bym tego chciała. Niestety dzień okazał się za krótki. Nie starczyło czasu na uporządkowanie pracowni i ustalenia planu kolejnych szydełkowych robót. Nie myślałam, że nauka zajmuje tak dużo czasu.
Wszystko mi się plącze i gmatwa. Mam wrażenie że wszystkie zdania brzmią tak samo. Złoszczę się sama na siebie, że robię masę błędów. Czasem za szybko chciałabym wiele rzeczy. Powtarzam sobie że tak nie można. Wiedza przyjdzie sama.
Dziś zamówiłam też kolejne z cyklu fiszki w karteczkach. Promocja obowiązywała trzy poziomy. Zawsze to odskocznia od komputera i odpoczynek dla oczu.

Ze względu na zmianę moich priorytetów z końcem starego i początkiem nowego roku, na inwestowanie w swoje umiejętności będę miała dużo mniej czasu na radosną twórczość hand made. Ale postaram się nie zaniedbywać swojego bloga. 
Przeglądanie szaf rozpoczęłam już wczoraj. Znalazłam w nich nie wyrobione kordonki w kolorze ecru i bieli. Trzeba będzie pomyśleć co udzierać z nich na wiosnę. A inspiracji mam sporo.

zdjęcie z mojego drugiego bloga kobaltowasowa.blogspot.com



Na pewno szykuje mi się uszycie łapki kuchennej. Stara jest bardzo wysłużona, nawet przypalona w niektórych miejscach. Posłuży mi za formę. Czeka mnie więc przegląd materiałów w dniu jutrzejszym. A to co chcę uszyć wygląda mniej więcej tak:

http://etiblog.com.pl/rekawica-i-lapka-kuchenna-ozdobione-sciegami-dekoracyjnymi/

Cały tutorial jest pod linkiem: http://etiblog.com.pl/rekawica-i-lapka-kuchenna-ozdobione-sciegami-dekoracyjnymi/. Pozwolę sobie go wykorzystać, ze względu na małą ilość czasu, jaką dysponuję. Korzystałam już z tutoriali z tej strony przy szyciu kopertówki, która wyszła mi jak na pierwszy raz super. Zdjęcie torebki w moim wykonaniu prezentuje poniżej:


Kopertówka powstała ze starej bluzki, która nie nadawała się do chodzenia. Jedyny koszt to flizelina użyta jako usztywniacz do środka i czas, jaki poświęciłam na wykonanie jej. Mam nadzieję, że wytrwam w swoich postanowieniach. Choć ich jest tak mało, jest to niezmiernie trudne zadanie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz