czwartek, 8 stycznia 2015

MY ENGLISH

< Today is 46 days of my learning >

Today is like any oder. I could not get up. I could not wake up. Yesterday, I made much things: I cleaned my studio, the living room and a little kitchen. I replased English from the previous day. My teatching, writting are very chaotic yet. I am going to write in English. My writtig is very bad, but I am just getting started. I hope so it will not be so bad. Finally I have to along learn. It is not easy. Everythings seems to be very smillar. Is difficult to introduce your words into short sentences. I have a feeling that everything I forget. Now, I know how much work cost it. If someone tells me that he learned without efforts, I will not believe it. I am proud of myself.

Dzisiejszy dzień jest jak każdy inny. Nie mogłam wstać. Nie mogłam się dobudzić. Wczoraj zrobiłam wiele rzeczy: posprzątałam moją pracownię, salon i trochę kuchnię. Powtórzyłam angielski z poprzedniego dnia. Moja nauka, pisanie są jeszcze bardzo chaotyczne. Zamierzam pisać po angielsku. Moje pisanie jest bardzo złe, ale dopiero zaczynam. Mam nadzieję, że nie będzie tak źle. W końcu, muszę się dalej uczyć. Nie jest to proste.Wszystko jest do siebie bardzo podobne. Trudno jest przedstawić w krótkich zdaniach swoje słowa. Czuję że wszystko zapominam. Teraz wiem, jak dużo pracy to kosztuje. Jeśli ktoś powie mi, że nauczył się bez wysiłku nie uwierzę w to. Jestem z siebie dumna.
 

Byłabym wdzięczna za nie krytykowanie moich postępów w nauce. Chciałabym by po moich początkach pozostał jakiś ślad. Bym kiedyś mogła się pośmiać ze swoich błędów ;)

4 komentarze:

  1. Nie ma co.krytykować, fajnie ze się nie boisz i próbujesz : )

    OdpowiedzUsuń
  2. A co tu krytykować? Ja jestem pod wrażeniem. Mam antytalent do nauki języków obcych. I brak odwagi mówienia bo wydaje mi się, że to co mówię jest śmieszne i brzmi komicznie. A przecież kiedy słyszę obcokrajowca mówiącego po polsku - myśle sobie: WOW! SUPER!.
    W kwestii nauki języków bez wysiłku... cóż, mam Dziecko. Dorosłe. Nigdy nie była na korepetycjach z języka obcego. Kiedy miała 9 lat, przez semestr chodziła na kurs angielskiego. Teraz ma 22 lata. Angielski (twierdzi, że nauczyła sie go ... z filmów i piosenek) zna na poziomie CPE. Hiszpańskiego nauczyła się w szkole (państwowej:)) na poziomie, który pozwolił jej zdać z tego języka maturę dwujęzyczną. To są języki, w których mówi biegle. Poza tym mówi po portugalsku, hebrajsku i chińsku... Tych ostatnich języków uczy się na studiach. Po hiszpańsku... Twierdzę, że niektórym jest łatwiej. Ale zmotywowałas mnie - zamiast czytadła odpalę dzisiaj płytę "Angielski dla wiecznie początkujących".:) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Congratulations on writing English as well as you do. It is hard to learn a new language. I have tried and I am not very good at it. Good job, you should be proud of yourself!

    OdpowiedzUsuń