poniedziałek, 12 stycznia 2015

RĘKAWICA KUCHENNA


MY OVEN GLOVE


Finally, I finished my oven glove. I used to colorful fabric and the wadding. I don't know how called this word in English. Never mind... My first oven glove introduced very good. This fabric remnants of what I have been with other my work. I think that I am going to make another in not a long time.

W końcu skończyłam moją rękawicę kuchenną. Użyłam kolorowych tkanin i watoliny. Nie wiem jak nazywa się to słowo po angielsku. Nie istotne... moja pierwsza rękawica kuchenna prezentuje się bardzo dobrze. Tkaniny to resztki jakie mi zostały z innych moich prac. Myślę że zamierzam zrobić jeszcze jedną w niedługim czasie.


by niteczkowyczar


3 komentarze:

  1. Patrząc na Twoją rękawicę, zdalam sobie sprawę, że moja woła juz o pomste do nieba 😊 W najbliższym czasie wezme się za uszycie nowej dla siebie. Ta wykonana przez Ciebie prezentuje się super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przede wszystkim jest dopasowana do mojej dłoni :) / First of all it fits into my hand :)

      Usuń
  2. Hello! It is called an oven mitt! It is beautiful, I love the colors. Thanks for posting in English again as I don't read Polish. I do live in an area in the United States that has a lot of people of Polish heritage. My husbands family is Polish also. We even have a Polish festival in our town.

    OdpowiedzUsuń