niedziela, 15 czerwca 2014

SZYDEŁKOWA BLUZKA

Dziś postanowiłam, że sięgnę po aparat i przygotuję trochę zdjęć z tego, co akurat powstaje. Wpierw miała to być bluzka. Niestety po zrobieniu całego przodu postanowiłam swoje dzieło całkowicie spruć i zacząć od nowa. Było mi niezmiernie przykro, że nie wszystko się wydziergało tak jak powinno. Ale teraz wiem, że dobrze zrobiłam. Zupełnie nowe elementy z innego wzoru układają się tak jak powinny, nic się nie ściąga i nie skręca. Jest to bardzo istotne :)


Efekt mich zmagań prezentuje poniżej.


by niteczkowyczar



by niteczkowyczar



by niteczkowyczar

4 komentarze:

  1. Zapowiada się pięknie. Podziwiam Cię- taka misterna robota. Z niecierpliwością czekam na gotowe dzieło. Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie zaczynam robić rękaw i powiem szczerze nie wiem czy nie zmienię koncepcji. Ale chciałabym ukończyć chociaż jeden ciuszek :) na szydełku. Mam nadzieję, że pomożecie mi wytrwać w moim postanowieniu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie potrafię robić ubrań. Nie wyszło tak jak miało wyjść. Będzie poducha :) mam nadzieję, że kiedyś rozgryzę jak tworzyć szydełkowe ubrania.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wzór idealny na obrus. Marzy mi sie właśnie taki wielki i azurowy.

    OdpowiedzUsuń