piątek, 20 czerwca 2014

SZYDEŁKOWA BLUZKA

W te kilka wolnych dni miałam sporo przemyśleń. Między innymi na pierwszy ogień poszła szydełkowa bluzka. Zmagałam się z nią od poprzedniej niedzieli. Postanowiłam zmienić wzór ponownie. Na jeszcze bardziej prostszy niż był. W sumie było to już 7 życie mojej bluzki. Znalazłam kiedyś bluzkę w szkole szydełkowania, która wydrukowana, krok po kroku leżała sobie w moim szydełkowym segregatorze. Postanowiłam, że nie mogę się poddać. Wzór jest dostępny tutaj pod linkiem: szkoła szydełkowania.

SCHEMAT jest bardzo prosty. Wyszła próbka. Gorzej z mierzeniem. Według podanych opisów powinnam mieć 14 motywów, a w wysokości 7, czyli za mało :( więc było dużo prucia.

Nie wyszło tak jak na zdjęciu, wzór kurczył mi się i mam wrażenie że ściągał pod wpływem ciężaru roboty ku środkowi. Wyszły mi zwyczajne ramiona, bez tych ślicznych rękawków. I teraz mam dylemat jak wzbogacić ten wzór by było ładnie? Musiałam wstawić przy łączeniu boków wstawki. Choć nie wiem czemu, przecież top (przód) ma dokładnie tyle co ja w biodrach (najszersze miejsce).

Mam nadzieję że następny wyjdzie dużo lepiej.










3 komentarze:

  1. Jest sliczna, bez tych rekawkow jeszcze ladniejsza :-), 12krimskramskisten

    OdpowiedzUsuń

  2. Dzień dobry,

    reprezentuję stronę ZrobiszToSam.com, polski agregator blogów DIY i rękodzielniczych. Spodobał nam się Twój blog i dlatego chcielibyśmy zaprosić Cię do naszej społeczności bloggerów.

    Nasza strona oferuje Ci darmową promocję bloga oraz możliwość nawiązania kontaktów z ludźmi o podobnych zainteresowaniach.

    Po więcej szczegółów zapraszam na stronę:
    http://zrobisztosam.com

    Agregator działa na tym samym silniku co najlepszy polski agregator kulinarny "Mikser Kulinarny", ze ZrobiszToSam.com chcemy powtórzyć ten sukces :)

    Zapraszam i pozdrawiam!

    Anita

    OdpowiedzUsuń