wtorek, 14 stycznia 2014

NOWY LAYOUT BLOGA

Wygląd bloga. Postanowiłam zmienić mu trochę oprawę. Troszkę odświeżyć pewne elementy, zmienić trochę grafikę. Jestem ciekawa jak to jest u was  dlaczego i po jakim czasie od pierwszego postu decydujecie się na ten krok. 

  • po roku,
  • po miesiącu,
  • czy też jest to wasze przemyślane rozwiązanie.

Zastanawiam się jak to jest u mnie. Chyba po trochu są to wszystkie wymienione opcje. Co warto zmienić, co wyrzucić, co jest kompletnie nieprzydatne, a czego unikać. Jestem ciekawa waszych opinii

6 komentarzy:

  1. Mnie sie teraz bardziej podoba, poniewaz jest wszystko uporzadkowane i przejrzyscie umieszczone na stronie.
    Maly minus: na moim laptopiku strona "nie miesci sie w monitorze", trzeba z lewa na prawa strone przesuwac. Widac tylko jeden post - ja bym zostala przy dwoch czy trzech, bo przedtem fajnie wypelnialy strone. Tak to nie widac paska z prawej strony (miedzy innymi i ciekawych blogow - ktore i ja przegladalam od czasu do czasu). Ale to moze tylko moje prywatne ustawienia komputera.
    Logo jest sliczne! Pozdrawiam, Agata.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ah, zapomnialam dodac, ze ja (poczatkujaca blogowiczka) na razie zmieniam tylko Head (zimowy, wiosenny). Z ustawien jestem zadowolona, choc czasem mam ochote pozmieniac niektore ramki :-) niestety nie znam sie na stronach netowych i musialabym najpierw przestudiowac, jak sie to wszystko ustawia, a na to brak mi czasu, kolejna koldra patchworkowa pod maszyna :-)

      Usuń
    2. O jej - jak miło. Co do ilości postów zastanawiam się nad opcją trzech lub dwóch. Logo jest stare, mam je na każdym zdjęciu i zawędrowało sobie z dołu na górę. Jak zrobisz zdjęcia kołdry zamieść na swoim blogu koniecznie, bo cudności ci wychodzą z pod tej maszyny! Już jestem ciekawa jak wyjdzie. Ekran muszę dopasować koniecznie, ale to dopiero początek zmian na moim blogu. Dlatego są na etapie testów przydatności.

      Usuń
  2. Jak sie robi te okienka z liniami przerywanymi?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz na myśli te na górze czy te w bocznym pasku? Bo ja szukam rozwiązania jak wstawiać takie linie z kodu HTML (jestem w nim zielona) a bardzo chciałabym je mieć, a nie wstawione jako obrazki. Czy ktoś wie jak takie linie z kodu dostawić i koniecznie przerywane?

      Usuń
  3. Bardzo ładnie teraz u Ciebie, choć i poprzednia wersja bardzo mi się podobała :)

    OdpowiedzUsuń