poniedziałek, 13 stycznia 2014

WPIS DO SPISU BLOGÓW HAND-MADE




Od dawna poszukiwałam strony, gdzie można pochwalić się tym, co się tworzy. Gdzie w stopce nie będzie przeszkadzał nikomu link do bloga. Nie ważne czy twojego czy znajomych. Takich portali jest mało. Wiele z nich najczęściej ma ograniczenia, lub zwyczajnie w świecie mój blog nie wpisuje się w tematykę strony. Znalazłam wpierw samo logo Hand-Made przez przypadek na blogu, którego nazwy teraz sobie nie przypomnę. Idąc po nitce do kłębka ostanowiłam dopytać o szczegóły. Czekałam na odpowiedź, która nadeszła i którą to chciałabym się pochwalić. Tak, ten znaczek widniejący po prawej stronie w panelu bocznym to:



Informacja, że mój blog jest już w spisie blogów!



Można go znaleźć w kategoriach: szydełkowanie, decoupage i misz-masz.



Jest to troszkę spóźniony post, ale lepiej późno, niż wcale.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz