niedziela, 5 stycznia 2014

Candy niteczkowyczar


Chciałabym zaprosić wszystkich zainteresowanych do wzięcia udziału w moim pierwszym Candy. To tak na dobry początek startu w Nowy 2014 rok! Candy trwa do końca lutego 2014 roku. Z listy komentarzy pod tym postem wybiorę osobę, która otrzyma mały zestaw, w skład którego wchodzą: mały lawendowy woreczek (dla potrzeb zdjęcia wypełniony ociepliną), drewniane klipsy do bielizny (unikatowe - a jeśli lubicie styl skandynawski na pewno wam się przydadzą), frywolitkowa gwiazdka - byście o mnie pamiętali wieszając ją za rok na swoim drzewku choinkowym oraz w kolorze brudnego różu wełna czesankowa bardzo dobrej jakości (ok chyba 10 dag).


ZASADY są znane i są banalnie proste.

1. Zamieść informację (banerek - podlinkuj) o rocznicowym candy na swoim blogu. Jeśli nie posiadasz takiego banera to z tego miejsca możesz go skopiować i wstawić na swój blog.



Banerek w rozmiarze 250x75 pixeli


Banerek w rozmiarze 700x700 pixeli
(powinien się dobrze zmniejszyć na każdym blogu)


2. Dodaj komentarz, że bierzesz udział w Candy niteczkowyczar.

3. Z pośród wszystkich biorących udział w Candy wybiorę osobę, który otrzyma: 

wełnę czesankową w kolorze brudny róż, 
5 klipsów do bielizny w stylu skandynawskim (drewniane), 
woreczek na lawendę (decoupage)
gwiazdkę frywolitkową (biała)

Zapraszam do zabawy!

31 komentarzy:

  1. Ustawiam się w kolejce po Twoje candy! Frywolitkowa gwiazdka skradła moje serce :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Staję w kolejce :) Wełna czesankowa i klamerki mnie kuszą:)
    banerek na moim blogu: http://malafarmaaniki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ustawię się i ja w kolejeczce :-)
    info o zabawie na kwiatynatury.blogspot.com
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak długo mnie nie było, że o mały włos przegapiłabym Twoje Candy, na szczęście się to nie stało i ustawiam się w kolejce :)
    p.s. zawsze marzyłam o takich klipsach i frywolitkowej pracy :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. fajnie że tu trafiłam:) chętnie wezmę udział w zabawie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe candy:) Z przyjemnością ustawiam się w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniałe rzeczy tworzysz :) dopisuję się do kolejki i pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Witaj,
    Chętnie się dopiszę!

    Zapraszam również do siebie, tam teraz takie małe Candy :)

    http://weekendowa-kuchenka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Witaj! Bardzo chętnie dopisuję się do kolejki ;)
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  11. Taka malutka frywolitka jest moim wielkim marzeniem, dlatego do zabawy z miłą chęcią się przyłączam i ciepłe pozdrowienia z http://zwiatremipodwiatr-ana.blogspot.com/ załączam. =)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakie wspanałości przygotowałaś:) Z przyjemnością wezmę udział w zabawie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Z chęcią wezmę udział w zabawie :)
    baner na http://siubzdziu.blogspot.com/

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  14. Dopisuję się i ja :) Zakochałam się w tej gwiazdce! Frywolitka - dla mnie póki co rzecz nieosiągalna... ! Banerek już wisi u mnie na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo chętnie się dopisuję, prezenty cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mi mi , że trafiłam na Twoja zabawę. Świetne , użyteczne nagrody przygotowałaś. Zapraszam Cie serdecznie na mój blog i na moje Kwiatowe Candy.

    OdpowiedzUsuń
  17. Witam :) I ja zapisuję się do zabawy , a banerek zamieszczam w Świecie Oli .
    Pozdrawiam :)
    Ola ze swojego świata.

    OdpowiedzUsuń
  18. Witam serdecznie.
    I ja ustawiam się w kolejce.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. I ja dopisuje się do ogonka. Banerek u mnie na blogu, więc zapraszam z rewizytą http://szafa4drzwiowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Chętnie dołączę do grona tych szczęśliwców, co moga brać udział w tej fantastycznej zabawie-uwielbiam candy-choc jeszcze nic nie wygrałam - to moje początki....klubtilda.blogspot.com

    Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale fantastyczne są te Twoje cukiereczki :) Ustawiam się w kolejce i mocno trzymam kciuki, aby los się do mnie uśmiechnął :)
    Zapraszam też do siebie...
    Pozdrawiam serdecznie :-)
    Marille
    z http://marilles-crochet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne prace :) Obserwuję (Mary) na fb (Maria De). Śliczne cukierkowe candy. Jak mówimy po nitce do kłębka. Ja powiem po nitce do pięknych prac :) http://atelierbymary.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Therefore, eat blueberries whenever you get a chance in any form you like.
    Part of the confusion about superfoods comes from the fact that they are often backed up by some legitimate scientific research; however, the conclusions
    may be blown way out of proportion, becoming dubious claims eagerly accepted as
    fact. When you give your body a daily dose of these super
    foods it's like renovating your body the way someone would
    renovate an old house that has seen better days.



    Also visit my web site :: greens superfood supplement

    OdpowiedzUsuń
  24. The more you can reduce the damage caused by free radicals with antioxidants, the more your
    can reduce or even prevent damage. References: Pitchford, Paul, Healing with Wholefoods.
    A common problem, particularly in larger breeds of dogs, is problems with
    their joints as they age.

    Here is my blog post athletic greens meal replacement - http://www.dailymotion.com
    -

    OdpowiedzUsuń
  25. I always spent my half an hour to read this blog's content all the time along
    with a mug of coffee.

    Here is my homepage :: 2011 ()

    OdpowiedzUsuń
  26. 0x - C004C020 error code is used to represent that the activation server has
    reached the multiple activation key limit. 'locking
    down Word - Press' or 'hardening Word - Press', along
    with best practices for general website protection:.
    It makes you capable of measuring the efficiency and return on investment of
    your marketing campaigns.

    Here is my weblog :: windows 7 loader download

    OdpowiedzUsuń
  27. I would like to compliment you in your brilliant blog page - Yoou have genuinely made
    a point-of utilizing informative facts which can be backed-up with several other resources, different from some of your associate blog writers
    that do noot do their investigation correctly.

    Also visit my web page :: e liquid

    OdpowiedzUsuń
  28. Hello, i think that i saw you visited my blog thus i came to
    “return the favor”.I am trying to find things to enhance my web site!I suppose its ok
    to use a few of your ideas!!

    Feel free to visit my web-site - Kenneth Brackett

    OdpowiedzUsuń
  29. You can do this by ensuring they eat sufficient fruit and vegetables.
    So it has a less full bodied flavor than tamari and it has a larger
    alcohol content which isn't necessarily a problem but there's less flavor to it and since it has
    wheat in it people with wheat allergies and people with gluten intolerance which is a big percentage
    of the population cannot consume it. In reality, a number of these
    pills can help but only if you couple them with lifestyle changes.



    Have a look at my page cost of athletic greens [http://www.dailymotion.com/]

    OdpowiedzUsuń
  30. What a material of un-ambiguity and preserveness of valuable familiarity about unexpected
    emotions.

    Here is my website Ken Brackett Delaware

    OdpowiedzUsuń