wtorek, 31 grudnia 2013

Szydełkowa serweta

Szydełkowa serweta powstała ze schematu. Technika ta nie jest w Polsce zbyt popularna. Koronka filetowa bo o niej mowa mimo tego ma coraz więcej zwolenników. Ja wybrałam wersję prostą by nie pobubić się w liczeniu oczek. Materiał z jakiego powstała ta piękna serweta otrzymałam od pasmanterii HaftiX to kordonek Muza (Ariadna). Kordonek jest sztywny i da się to odczuć na początku roboty. Ale dzięki temu po skończonym dzierganiu i napięciu serwety na szpilkach nie trzeba w zasadzie nic z nią robić - zachowuje sztywność, więc odpada mi robienie krochmalu :) Kordonek Muza ma u mnie dużego plusa :) i na pewno do niego powrócę, gdyż w planach mam nie jedną taką serwetę.

Technika ta faktycznie wymaga sporej precyzji nie tylko w prowadzeniu nitki, ale i w umiejętnym patrzeniu/śledzeniu wzoru. 










2 komentarze:

  1. Lubię tą technikę :) Piękne wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. I haѵe read so many articles regaгding thhe blogger lovers Һowever this
    paragraph is truly a pleasant article, кeep it uρ.

    Look ijto my homepage ... car for sale online

    OdpowiedzUsuń