wtorek, 14 listopada 2017

Szydełko - dekoracje Boże Narodzenie

A jednak moja serweta szydełkowa nie doczekała się końca. Ciągle ją odkładałam, to dziergałam po kilka rządków to znów odkładałam. Jednym słowem prace zamiast na przód szły do tyłu. Postanowiłam ją spruć i  z niej udziergać szydełkowe ozdoby Bożo-Narodzeniowe.

Gwiazdki szydełkowe to bardzo wdzięczny temat i pięknie wyglądają na choince. Są też na tyle małe, że nie widać że użyliśmy np. starego, wyrobionego kordonka i zawsze pięknie się prezentują. Tym razem dorobiłam 12 sztuk w nowej wersji. Śnieżynki już znacie - były u mnie robione w czerwonym oraz beżowym kordonku. 
Pech chciał że nie wiem jak to się stało - złamałam metalowe szydełko. To już drugie, którego żywot zakończył się w ten sposób. Nie wiem z jakiego metalu je teraz produkują ale naprawdę sama się sobie dziwię że metalowe i się złamało :( . Więc szykuje się zamówienie materiałów oraz nowych narzędzi pracy. 

A i koniecznie dajcie znać która forma gwiazdek wam się bardziej podoba :) 

Generalnie wolę małe formy szydełkowe. Jednak wielkie serwety czy obrusy chyba nie są dla mnie, zresztą potrzebują wielkiego domu. Narzuty na łóżko są fajne, pod warunkiem że nie zrobi się ich z włóczki - potem jest problem z praniem i jest tylko i wyłącznie zanoszenie do pralni a to kosztuje dość sporo. 



2 komentarze:

  1. Mi tam podobają się wszystkie, wszystkie są delikatne - idealnie pasują do klimatu zimy i świąt :)

    OdpowiedzUsuń