poniedziałek, 21 sierpnia 2017

SZMATKA SENSORYCZNA

Dawno nie pisałam na blogu. Wpierw post napisałam z komórki- ale ta aplikacja nie działa z PC. Post się nie ukazał po prostu, więc piszę od nowa. Na nowe posty brakuje mi czasu. Dziś jednak chwila się znalazła i powstała szmatka sensomotoryczna. Akurat miałam tkaniny w kolorze żółtym, czerwonym, czarnym i białym. Szmatka przeznaczona jest dla niemowląt 0+ do 6 miesiąca życia. Moja ma wymiary około 25x25 cm plus wystające metki. Cieszę się że potrafię zrobić coś takiego.






4 komentarze:

  1. Rewelacja! Mała rzecz, a ile radości daje dzieciaczkowi! :) Polecam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa :) Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  2. bardzo ladna, i w kolorach, jakie naprawde dobrze widza maluszki, a nie jakie podobaja sie rodzicom :-)

    OdpowiedzUsuń