wtorek, 28 lipca 2015

ZAPROSZENIA wstępne

Dziś u mnie bardzo kwieciście. Zaczęłam projektować wersje zaproszeń na ślub. Zależy mi na prostocie wykonania, ponieważ bardzo lubię klasyczne wykończenia. Papier z którego wykonałam zaproszenia jest bez faktury. Koncentrowałam się wyłącznie na proporcjach kartki, zależało mi by zmieściła się w tradycyjną kopertę. Myślę, że projekt wstępny mogę zaliczyć do udanych ;)





Zaproszenia są bardzo eleganckie, choć patrząc na nie mam ochotę zmienić co nieco, dodać kalki lub pobawić się bardziej z kolorami. Nie mogę się zdecydować, w jakich kolorach je zrobić. Uwielbiam styl prowansalski i jasne barwy, więc może przy nich zostanę. Zobaczymy jak zmieni się moja wizja za kilka miesięcy. Może dodam do zaproszeń prawdziwą, ręcznie robioną koronkę? Zobaczymy. Winietki na stół dla gości są na etapie rozważenia, ponieważ wprowadzają one porządek, a każdy z gości tym samym będzie czuł się wyróżniony, kiedy będzie miał przydzielone miejsce.






1 komentarz: