środa, 20 maja 2015

JAKI KREM, JAKI KOSMETYK DO?

Szukam odpowiedniego kremu do twarzy. Niby sprawa jest prosta, ale jak przychodzi co do czego, wybór robi się naprawdę trudny. Ze względu, że nie każdy kosmetyk mi odpowiada, szukam tego, co spełni moje oczekiwania, chociaż w 80 %. Dlatego postanowiłam się z wami podzielić. Szukając kremu odpowiedniego dla naszej cery (nie ukrywam jest ciężko znaleźć taki, który nam będzie odpowiadał) musimy kierować się naszym rozsądkiem.  Ponieważ ja mam wrażliwą naturę, więc skoncentruje się  na kosmetykach dla wrażliwych alergików.

Zaczęłam się zastanawiać dlaczego jedne kremy powodują u mnie reakcję alergiczną, a inne nie. Zupełnie przypadkiem znalazłam fajny artykuł odnośnie kosmetyków. Warto czasem wiedzieć, co one tak naprawdę zawierają.  Lista szkodliwych składników w kosmetykach znajduję się np.: pod tym linkiem. Szukam drogą eliminacji przyczyn mojej alergii (dla tych co nie czytali mojego bloga, przypomnę że testy alergiczne nie wykazały u mnie alergii).




Oczywiście jak to u mnie zazwyczaj wszystkie kosmetyki kończą mi się w tym samym czasie. Dlatego też dzisiejsza lista kosmetyków zamieszczonych na zdjęciu jest taka długa. Tym razem postanowiłam przy kolejnym zakupie wypróbować coś innego, czego jeszcze nie stosowałam :) Więcej napiszę jak przetestuję dane produkty.

 
Bardzo jestem zadowolona z produktu firmy Joanny - olejek z olejem arganowym. Już po 5 dniach stosowania na moich paznokciach widać wyraźną poprawę, po kolejnych dwóch dniach, były super nawilżone i przestały się łamać :) 

Głównym składnikiem w kosmetykach jest woda. Niby to oczywiste. Ale nie tylko. Przydatna i bardzo ciekawa informacja znaleziona na poradnikzdrowie.pl kliknij tutaj. W internecie jest takich informacji bardzo dużo. Można by tak bez końca. 

Dlaczego zrobiłam spis kosmetyków, które zakupiłam? Ponieważ wyrzucam opakowania, a te produkty, które je zawierają, cóż etykietki się bardzo szybko ścierają.

Wcześniejszy post: twarz i cienie do powiek
Zdjęcia zamieszczonych produktów pobrałam z internetu, z różnych stron, ponieważ chwilowo nie mam możliwości zrobienia własnych.

2 komentarze:

  1. fajny blog
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli chodzi o kremy do twarzy to ja od dłuższego czasu stosuję kremy z firmy Ziaja, z których jestem bardzo zadowolona.
    Pozdrawiam ciepło !

    OdpowiedzUsuń