poniedziałek, 27 kwietnia 2015

PROMOCJA w drogerii ROSSMMAN

Od jutra rusza promocja w drogerii Rossmman. Nikomu nie muszę jej przedstawiać, każdy wie o co chodzi, promocja jest powtarzana co roku. Mogę tylko napisać co z zakupionych produktów spełniło moje oczekiwania, a co nie. 
Jestem osobą, która zmaga się od kilku lat z alergią na cienie do oczu, (nie jest tu istotna cena produktu a skład) więc nie wszystkie kosmetyki mogę stosować, mimo zapewnień sprzedawców. Dobieram kosmetyki na zasadzie prób. Uprzedzam wasze sugestie na temat zrobienia sobie testów alergicznych - testy alergiczne nie wykazały mi żadnej reakcji alergicznej. Jeśli ktoś z was jest alergikiem na cienie - chętnie poznam opinie, co warto kupić a co nie :) pozostawcie komentarz poniżej, będę wam wdzięczna ogromnie.


Co jest istotne, to to, że można wypróbować dzięki takim akcjom wiele kosmetyków, nie wydając przy tym fortuny. Pamiętajmy, by kupić to, co nam jest potrzebne, by nie przeleżało w naszych kosmetyczkach do końca terminu przydatności do użycia! Szkoda, że firmy* produkujące kosmetyki do makijażu nie rozdają próbek - bardzo byłyby pomocne dla osób walczących z alergią.


Małe podsumowanie produktów, których użyłam już kiedyś, które się sprawdziły i czy kupię je ponownie zamieszczam poniżej.

KUPIĘ ponownie: 
lakiery lovely
puder Eveline
baza STAY MATTE


NIE KUPIĘ:
Rimmel match perfection
STAY MATE fluid (pierwszy od lewej)
puder manhatan
BELL cienie hypoalergiczne (wystąpiła alergia u mnie)
INGLOT cienie (wystąpiła alergia u mnie)
SEPHORA cienie (wystąpiła alergia u mnie)
RIMMEL cienie (wystąpiła alergia u mnie)
MANHATAN cienie (wystąpiła alergia u mnie)

NIE KUPIĘ NIGDY WIĘCEJ
NIVEA - obojętnie jakiego produktu (alergia z czasów liceum pozostawiła duży ślad w mojej psychice)
IRENA ERIS - jak wyżej
EVELINE - odżywki do paznokci (seria SOS), ponieważ męczę się ponad 2 lata z przywróceniem płytki do normalnego stanu

Z tegoroczynych zakupów testuję następujące kosmetyki:

cienie KOBO matowe, tusz do rzęs Catrice oraz Eveline dla alergików, oraz róż DEBORAH miliano nr 4. Cienie AB LINES jasny krem i brąz oraz cienie INGRID matt są kupione na ryneczku i nie ma ich zdjęcia w necie. Są ogólnie dostępne.


Moje opinie po miesiącu stosowania: bez przeciwwskazań dla alergika.

Są trwałe. Moje oczy nie łzawią po nich w domu, lecz jak wyjdę na zewnątrz i przechodzę obok np. kwitnących kasztanowców - pojawia się problem łzawienia, raczej nie jest to wina cieni.

Tusze: pierwszy raz kupiłam tusz z catrice i jestem zadowolona, bardzo ładnie podkręca, pogrubia i ma fajną szczoteczkę. Polecam.


Jestem ciekawa jakie wy wybraliście produkty i czy spełniły wasze oczekiwania? Czy wasza skóra dobrze je tolerowała?


*Szukam produktu który spełni moje oczekiwania. Jeśli wystąpiła u mnie alergia nie oznacza to że dany produkt nie nadaje się do użytku. Moja skóra jest po prostu z natury wrażliwa. Zamieszczone testy moich kosmetyków są wyłącznie dla mnie i nie mają na celu skreślenie wyżej wymienionych firm jako nieodpowiednie w produkcji swoich produktów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz