niedziela, 9 listopada 2014

DEKORACJE ŚWIĄTECZNE

< W przygotowaniu do Świąt >

Jak co roku tworzę jakieś małe drobne przedświąteczne dekoracje, które sprawiają, że dom podczas świąt stanie się magiczny. Tym razem jestem pod urokiem kordonka i szydełka oraz odkrywam ponownie moją maszynę do szycia. Zdjęcia zamieszczam w minimalnej ilości. Zrobiłam ich naprawdę sporo, ale przewijanie tysiąca zdjęć pod jednym postem jest bardzo męczące, dlatego zdecydowałam się na taką formę prezentacji. Na razie udało się wykonać:

Gwiazdki na szydełku ecru 
Gwiazdki na szydełku czerwone 
Anioły szydełkowe (ok.13 cm wysokości)
Bombki na szydełku w kolorach: ecru, biały
Zawieszka na drzwi - skrzaty


Wykrochmaliłam wszystkie gwiazdki z poprzedniego roku :) ok 30 sztuk



Obiecane skrzaty na drzwi  w powiększeniu - efekt końcowy:



A tak powstają szyszkowe skrzaty. Ręcznie robione główki przyklejone do szyszek, z dorobionymi zielonymi szaliczkami. Jak wyschną przyozdobię je czerwonymi czapeczkami, pomaluję ich buźki :) Więcej zdjęć dodam niebawem. Jak co roku zamierzam upiec także świąteczne ciasteczka. Mam nadzieję że wyjdą równie smacznie jak w roku ubiegłym.


Świąteczna Anielica :) przyozdobi szafkę. Będzie pilnowała świeczników z poprzedniego roku i renifera, by w porę wystartował z prezentami.


by niteczkowyczar






3 komentarze:

  1. Właściwie u Ciebie już Święta :) Ja w tym roku zrezygnowałam z tworzenia nowych ozdób.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to czemu? U mnie daleko jeszcze do świąt ;) Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  2. U Ciebie czuje się już święta :) Fantastyczne ozdoby, urzekły mnie skrzaty. Anielica w zielonym ubranku super, jak wszystkie Twoje anielice. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń