wtorek, 4 listopada 2014

BLUZKA w KROPECZKI

< Uczę się szyć >

Jak mi mija dzisiejszy dzień? Otóż skroiłam i uszyłam kolejną bluzkę. Tym razem ostatnia z tego wzoru. Jest biała w delikatne kropeczki w odcieniu kawy z mlekiem. Będę musiała jakoś przecierpieć brak materiałów w kolejnych miesiącach. Odrysowałam również kolejny wykrój na zupełnie inny typ bluzki. Mam nadzieję, że uda mi się znaleźć odpowiedni materiał w dość niskiej cenie.


 Zbliżenie na lamówkę rękawa i kropeczki:







PODSUMOWANIE:
Materiał w kropeczki (lejący się, bardzo mięciutki w dotyku, jest elastyczny). Koszt wykonania tego modelu to 29 zł. 


2 komentarze:

  1. Szyjesz świetne bluzeczki :) Najbardziej podoba mi się ta w kropeczki :) Pozdrawiam ciepło :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta w kropeczki jest najbardziej elegancka, jak i pistacja. Złota i panterkowa na wyjścia, łososiowa na spotkanie przy kawie, bawełniano - łososiowa, czerwona i maczki po domu jak ktoś wpadnie z wizytą ;) każda ma jakieś przeznaczenie. Ten sam wykrój a jak wiele zależy od materiału.

      Usuń