Podsumowując. Nie wyszło trochę jak chciałam. Niezbyt równo, ale to pewnie dlatego, że w robótce mam różną grubość kordonka. Trudno. Zabieram się za następna kwadratową poduchę, a właściwie elementy do niej. Sporo kordonka kolorowego jeszcze.
When I initially left a comment I appear to have clicked the -Notify me when new comments are added- checkbox and from now on every time a comment is added I get 4 emails with the exact same comment. Perhaps there is a way you can remove me from that service? Thank you!
Podobne poduchy robiła moja babcia tylko na niektórych kwadratach były wystające róże, mam do nich ogromny sentyment. Twoje śliczne dzieło mi o nich przypominało.:)
If you desire to take much from this piece of writing then you have to apply these methods to your won blog.
OdpowiedzUsuńHere is my website :: cheap web hosting plan
When I initially left a comment I appear to have clicked the
OdpowiedzUsuń-Notify me when new comments are added- checkbox and from now
on every time a comment is added I get 4 emails with the exact same comment.
Perhaps there is a way you can remove me from that service?
Thank you!
Also visit my web blog - 2014 jordans
Podobne poduchy robiła moja babcia tylko na niektórych kwadratach były wystające róże, mam do nich ogromny sentyment. Twoje śliczne dzieło mi o nich przypominało.:)
OdpowiedzUsuń