sobota, 9 sierpnia 2014

POSZEWKI NA PODUCHY

Tym razem poszewki na poduchy mają wszyty suwak :) Korzystałam z porady, jaką znalazłam tutaj: poszewka z lamówką.  Bardzo jestem zadowolona u siebie z efektu, ponieważ moja maszyna na znacznie prostrze funkcje i nie ma tak świetniej stopki. Mimo tego - wyszło idealnie! Postanowiłam, że od dziś, wszystkie moje poduchy będą mieć suwak :) zamiast troczków.

Dziś  będzie troszkę zdjęć, nie robionych na szybko.


by niteczkowyczar

Poniższa poszewka jest malutka, ok 35x35 cm, ma z tyłu wszyty suwak o długości 40 cm. Wydziergany wierzch i tył z białego kordonka wpierw miał być bluzką (znajdziecie przymiarkę tą również na moim blogu). Teraz poszukuję inspiracji jak wszyć suwak do kordonka :) by było wygodniej i by poduszka była bardziej dopasowana.


by niteczkowyczar

 Tu zdjęcie suwaka :)



by niteczkowyczar
 I troszkę z góry :)


by niteczkowyczar

Ta wersja poduszki dopiero powstaje. Nie wiem czy mi starczy kordonka, bo dziergam z niego pierwszy raz. Nie wiem jak jest wydajny. Na dzień dzisiejszy jest cały tył (9 kwadratów). Przód - na razie mam 5 gotowych kwadratów - połączonych po przekątnych ze sobą. Kolor jasny szary (popiel).


by niteczkowyczar

by niteczkowyczar

Poniżej kolorowe resztki kordonków. Różnią się między sobą grubością. Mamy tu: Kaję, Arię, Karat oraz dość cienką Maja. Będzie z nich poducha :) o formacie 35x35. Jedna już powstała. Teraz wiem, jak dzierga się takie poduchy, więc ta będzie w całości z kwadratów. Łączenie planuję białym kordonkiem.


by niteczkowyczar


by niteczkowyczar


by niteczkowyczar


by niteczkowyczar



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz