piątek, 14 marca 2014

SZYDEŁKOWE ELEMENTY

Zaczęłam dziergać pojedyncze elementy. Wpierw miała być to bluzka. Teraz uczę się robić je równo, by przypomniały jeden wymiar. Ciężka praca. Na razie udało mi się zrobić trzy. Jak ucieszyłam się że wyszły równe - to okazało się że jest pomyłka we wzorze i zacząć trzeba drugi raz. Te pierwsze powędrowały na obraz, te drugie, w zieleniach powędrują na stół. Może wyjdzie za którymś razem dobrze. Na zdjęciu jeszcze przed napięciem i wyrównaniem. Z tych elementów ma być kapa. W kolorze białym chyba lub poducha z czterech elementów. Podziergamy, zobaczymy.



Co do jajek - chyba nie skończę. Planowałam 20-stkę, zrobiłam już ok 30. I ta więcej niż założyłam. Chociaż kto wie.

Może macie jakieś rady, jak zrobić jednakowe elementy z jednego wzoru? Mi ciężko to przychodzi, może to doświadczenia mało?



2 komentarze:

  1. Zapraszam Cię do mnie na blog i do grona obserwatorów. Jeszcze kilka osób brakuje do 100 i ruszam z przydasiowym candy. Pozdrawiam Serdecznie !

    http://lesia-rekodzielo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń