wtorek, 4 marca 2014

PRZED WIOSENNIE

Od kilku ładnych miesięcy realizuję pomysł na dekoracje wielkanocne. W tym roku mam szansę zdążyć, gdyż do kwietnia sporo czasu. Postanowiłam ozdobić swój dom w kolorowe pisanki. Oczywiście za bazę wyjściową mam kordonek, a w zasadzie resztki jego, które leżą w szufladzie. Postanowiłam zrobić aż 40 kolorowych jajek. Pomysł realizuję od stycznia tego roku. Staram się codziennie zrobić choć jedną pisankę :)  Jajka są małe, mają około 6 cm wysokości. W miarę możliwości tworząc dekoracje, wpierw staram się wykorzystać materiały, które mam dostępne
w swoim domu. Zresztą, zobaczcie sami, jak się prezentuje pierwsza 20-stka :)




8 komentarzy:

  1. Wspaniały pomysł :-) Będziesz miała cudownie udekorowany dom :-)
    Została Ci połowa planowanych jajeczek do ozdobienia - na pewno zdążysz - wierzę w Ciebie.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale pracochłonne... ale efekt jest cudowny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne jajca:) podziwiam Cię za wytrwałość:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tego jeszcze nie widziałam, tak ozdobionych jajów :-) bardzo mi się podobają i ciepło im będzie, bo wiatry teraz straszne ;-)
    Pozdrawiam! :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne chętnie widziałabym u mnie w koszyczku..klubtilda.blogspot.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń