poniedziałek, 17 lutego 2014

WIOSENNE KLIMATY czas zacząć

Bardzo mi brakuje wiosny. Czego najbardziej?... to chyba słońca i lżejszych części garderoby. Zieloności - od poprzedniego roku zakochana jestem w tym kolorze. Już nie mogę się doczekać zielonych listków na gałązkach.  Te są z weekendowego spaceru, choć daleko im do wiosny - pięknie sprawdzają się jako dekoracja w wazonie. Szydełkowe wiosenne prace postaram się zamieścić pod koniec lutego, zaraz po podsumowaniu tegorocznego candy! Zostało 12 dni do końca naszej zabawy i cieszę się niezmiernie, że jest tyle chętnych. Wiosenny post doczekał się wreszcie zamieszczenia :) i tym samym rozpoczyna moje przygotowania do wiosny. Nie obejdzie się także bez wiosennych porządków! Może przy okazji znajdę coś, co zamieszczę w kolejnej cukierkowej zabawie. Miłego dnia kochani!



Mech zielony na schodach rodzinnego domu wygląda przepięknie. 


3 komentarze:

  1. o tak ja też tęsknię i czekam na zieleń!!

    OdpowiedzUsuń
  2. a u mnie w ogródku zakwitły majówki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę, że nie ja jedna czekam z utęsknieniem na wiosnę:) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń