środa, 15 sierpnia 2012

Robótkowo dzień czwarty...

By nie mnożyć postów, nie mieszać dat ich zamieszczenia  - tu będę zamieszczać zdjęcia moich wszystkich robótek. Tą szarą parę rękawiczek już znacie. Powstała także na życzenie ich kopia i powędruje jutro do 12krimskramskisten. Mam tylko nadzieję, że będą pasować. Te czerwone - to moja pierwsza próba "rękawiczek bezpalcowych"  :) mam nadzieję że w prawej łapce się nie pomylę, tak jak w lewej. 

Robótkowo dzień trzeci i czwarty

by niteczkowyczar

Kolejny pomysł to wyrobić wszystkie resztki jakie mam z włóczkowych końcówek. Tak powstaje kolejna para tym razem do zimowego różowego płaszcza. Nic mi do niego nie pasuje...nie wiem sama jaki kolor dobrać (poza szarym). Może macie jakieś pomysły? No i moja propozycja to białe palce :)

by niteczkowyczar

Robótkowo dzień piąty...

Tak sobie wczoraj (4.09) zaczęłam dziergać. Trochę na nudę, trochę na poprawę humoru, trochę na chandrę... że czas tak szybko biegnie. Oto efekt. Pytanie: czy dorabiać drugą rękawiczkę?



6 komentarzy:

  1. Nie wiem które ładniejsze szare palczaste - czy czerwone - superowe już ręka się rwie żeby je nałożyć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) czerwone też już są skończone. Już się nie mogę doczekać kiedy je założę :)

      Usuń
  2. Przesylka wlasnie dotarla, dziekuje za przepiekne rekawiczki!
    Pozdrawiam cieplutko, 12krimskramskisten.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tworzysz przecudne rękawiczki. Sama muszę zacząć takie dziergać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie wymienię się resztkami włóczek - lub jeśli ktoś chce się ich pozbyć :)

      Usuń
  4. witam, chciałam zapytać czy dałaby Pani radę zrobić coś takiego: http://allegro.pl/show_item.php?item=2775003329&msg=Tw%C3%B3j+e-mail+zosta%C5%82+wys%C5%82any.&msgtoken=048a25b10f8bf5405c1e387864ffa85323220a1444b540a86acf77d00be2ff62 , nie chodzi mi o wierną kopię, tylko po prostu coś w tym stylu:) konkretnie chodzi o kolor pomarańczowy - właśnie taki odcień jak tam na zdjęciu... proszę o kontakt mailowy: m.dziopak@o2.pl , pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń