sobota, 2 lipca 2011

Monogramy

Monogramy...czyli sztuka wyszywania liter. Zafascynowała mnie ostatnio ta dziedzina. Zakupiłam nawet książkę z przepięknymi wzorami, inspiracjami i poradami. Jestem na etapie tworzenia serwetek w tradycyjnym formacie (30x 30 cm). Niestety - wyszłam trochę z wprawy, ale mam nadzieję, że szybko to nadrobię. Wczoraj  powstała taka oto serwetka.


by niteczkowyczar


Zdjęcia poniżej zostały zrobione z bardzo bliskiej odległości...

by niteczkowyczar

i jeszcze jedno

by niteczkowyczar

Materiały: mulina Adrianna w kolorze białym, płótno z domieszką lnu, o bardzo gęstym splocie.Tkanina jest nie przezroczysta. Mereżkę jak i monogram wykonałam pierwszy raz w swoim życiu - i choć miejscami nie wyszło tak jak chciałam - mam zamiar dorobić pozostałe serwetki do kompletu. Oraz tradycyjne woreczki na lawendę - z lnianego płótna o rzadkim splocie. Monogram opracowałam sama :).Wzór ma ok 2 cm długości.

2 komentarze:

  1. Piękne :) Jesienią przygotowałam sobie kawałek płótna by zrobić małą serwetkę z mereżką i choć powyciągałam nitki, mereżki jeszcze do dzisiejszego dnia nie zrobiłam ;) ale kiedyś robiłam i pamiętam, że mi się podobało :)
    Dziękuję za odwiedziny u mnie i chętnie będę obserwować Twój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Precyzyjne i urocze :)
    Bardzo podoba mi się Twój niteczkowy (i nie tylko) blog :)
    A te wierconki wielkanocne ! :)
    Bombowe !

    OdpowiedzUsuń