poniedziałek, 7 września 2015

Futerał na komórkę

PHONE CASE

Wczoraj przeglądając szafkę z robótkowymi materiałami zatęskniłam za szydełkiem. Nie mam w niej za wiele materiałów, więc nie wyczaruję nic nowego, a przede wszsytkim wielkiego. Z resztek włóczek jasnozielonej i bardzo ciemno zielonej udziergałam futerał na mój telefon. Poprzedni nadawał się do prania, a tu dziś musiałam wyjść. Nie włożę telefonu do torebki bez jakiegokolwiek zabezpieczenia. Wyszedł pięknie, więc postanowiłam wzbogacić ten drugi odrobiną amarantowych pikotek, dzięki czemu rozjaśnił się trochę na całości i zyskał fajny akcent. Zapraszam.

by niteczkowyczar





by niteczkowyczar

by niteczkowyczar

1 komentarz:

  1. Świetne futerały na telefon :-) Podobają mi się obydwa.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń