wtorek, 3 lutego 2015

TĘSKNIE ZA WIOSNĄ...

I look forward to spring.

It was beautiful weather today. The sun was shining for most of the day. I look forward to a long spring. I therefore looked for flowers and I bought two to take home. I hope that the flowers will grow at my home. Maybe in March I will plant herbs: basil, thyme, rosemary and lavender. I wonder if anything will increase of the price of seeds.

Dziś była ładna pogoda. Słońce wyszło prawie na cały dzień. Brakuje mi wiosny. Pewnie dlatego rozglądam się kwiatami. Zakupiłam dziś dwa nowe kwiaty na swój parapet. Mam nadzieję, że będą u mnie dobrze rosły. Zamierzam także w marcu (już za niecały miesiąc) wsiać swoje zioła - bazylię, tymianek, rozmaryn i nawet lawendę. Mam nadzieję, że wyrośnie coś z zakupionych nasionek. 


PILEA GAUCA

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz