czwartek, 23 października 2014

KOSMETYCZKA

Przeglądając różne rzeczy wychodzące spod maszyny trafiłam na blog radość szycia. Kosmetyczka wydała mi się fajnym rozwiązaniem, zwłaszcza jak mam do czynienia z tutorialem. Z resztek ścinków (dosłownie) powstała mała zgrabna kosmetyczka :) która cieszy moje oczy. Co prawda nie udało mi się w niej do końca wszyć podszewki tak jak powinnam, ale jak na pierwszy raz jestem za! Na pewno powstanie jutro kolejna. Cudnie, że znalazłam ten tutorial, bo pewnie przy najbliższych zakupach nabyłabym podobną w fasonie kosmetyczkę w sklepie. A tak to mam własną!















PODSUMOWANIE:
Materiały: suwak z odzysku, tkanina - ścinki z poduszek wykonanych wcześniej, resztki tkaniny żółtej. Podszewka z odzysku. Koszt wykonania (przeliczając resztki ścinków): ok. 2 zł.

2 komentarze:

  1. Bardzo fajny przybornik. Dobrze jest zrobić coś dla siebie tak jak się chce.
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się Twoja kosmetyczka, ma fantastyczne kolory :) Ja uwielbiam szarości i błękity :) Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń