wtorek, 23 września 2014

KALENDARZOWA JESIEŃ

Dziś zaczyna się pierwszy dzień kalendarzowej jesieni. 23 września, choć jak dla mnie jesień zaczyna się dużo dużo wcześniej. Dokładnie w tym momencie, w którym zaczynają kwitnąć wrzosy :) 



Mają one swoją magię. Podobno wierzono kiedyś, że wrzos przynosi nieszczęście. Nie wiem ile w tym prawdy, ale pomimo jego piękna nie trzymam go w domu. Nie jest to dla niego dobre miejsce. Jest wiele jego odmian, ale najpiękniej wygląda w lesie.

Przyznam szczerze, że w tym roku jesień ominęła mnie całkowicie. Przeglądając listy czytelnicze, natrafiłam na blog inspiracjewmoimmieszkaniu. W gmatwaninie codzienności zapomniałam o jej urokach, o kasztanach, żołędziach i czerwonej jarzębinie. I wtedy przypomniałam sobie o zdjęciach, jakie zrobiłam kilka lat temu, właśnie na początku jesieni. Troszkę to trwało, zanim odnalazłam pudełko z zdjęciami. Udało się. Oto sesja zdjęciowa dla kasztanków :)  Może za rok tematem przewodnim będzie jarzębina, no chyba że znajdę ją jeszcze tej jesieni...















6 komentarzy:

  1. Terrific work! This is the kind of information that are supposed to be shared across the web.
    Disgrace on the search engines for no longer positioning this submit higher!

    Come on over and seek advice from my site . Thanks =)

    Feel free to surf to my page; towards successful retirement ()

    OdpowiedzUsuń
  2. Definitely believe that which you said. Your favorite
    reason appeared to be on the net the simplest thing to
    be aware of. I say to you, I definitely get irked while people think about worries that they plainly
    do not know about. You managed to hit the nail upon the
    top as well as defined out the whole thing without having side effect , people can take
    a signal. Will probably be back to get more.
    Thanks

    Here is my website :: Dean Graziosi

    OdpowiedzUsuń
  3. Hello Dear, are you in fact visiting this website regularly, if so afterward you will without doubt get pleasant knowledge.


    Here is my blog - sharepoint hosting

    OdpowiedzUsuń
  4. I just could not depart your web site before
    suggesting that I actually loved the usual information a person supply for your guests?

    Is gonna be back continuously to inspect new
    posts

    my weblog: nibbles and bits catering newcastle

    OdpowiedzUsuń
  5. You can certainly see your expertise in the work
    you write. The sector hopes for more passionate writers such
    as you who aren't afraid to say how they believe.
    At all times go after your heart.

    Feel free to visit my web-site: nibbles and bits

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest mi ogromnie miło, że wspomniałaś o moim blogu :) Cieszę się, że moje jesienne dekoracje Cię zainspirowały do pokazania Twoich jesiennych zdjęć. Pozdrawiam cieplutko :))

    OdpowiedzUsuń