piątek, 20 grudnia 2013

Pasmanteria HaftiX - prezentacja materiałów testowych


Od dawna poszukuję przyjaznej pasmanterii, w której będę kupować materiały na swoje hobby. Taka która będzie miała bardzo bogaty asortyment. Przeglądając różne blogi hand-made trafiłam na pasmanterię HaftiX. Zajrzałam na ich stronę. Opinie użytkowników o firmie HaftiX są bardzo pozytywne :) więc niewiele myśląc wysłałam do nich zapytanie, a chwilę potem założyłam tam konto. Odpowiedź otrzymałam natychmiast. 

Nawet nie zdajecie sobie sprawy, jak bardzo ucieszyłam się dziś z otrzymanej paczki :)))) Po pierwsze, dlatego, że kurier zapukał do mych drzwi. Po drugie, to co ujrzałam w przepięknie zapakowanym pudełku, przeszło moje najśmielsze oczekiwania. Nie spodziewałam się takich cudności, jak i tego, że firma uszanuje to, że na odbiór paczki mam niewiele dni (świąteczny wyjazd). I tak firma HaftiX zdobyła moją sympatię. 

Prosiłam o kolory kordonków z Kaja: zieloności: 326, 327, 311, czerwony 306. Kolory z Muzy: biały. Z Arii granat 355. Tradition "10" 1475 lub biały. Nigdy nie tworzyłam z nici metalizowanych, więc nieśmiało poprosiłam także o nie. Planuję zrobić drobne wykończenia w swoich dziełach, a nie wiem, która będzie odpowiednia.

Otrzymałam wszystko o co poprosiłam. Zamieszczam więc zdjęcia produktów. Ze względu na bardzo kiepskie oświetlenie wieczorem - zdjęcia na pewno wymienię na lepsze. Kolorystyka produktów firmy jest w 100% aktualna na stronie www! Mają przepiękne zdjęcia.


Zacznę może od paczki i kilku zdjęć ogólnych. Moją uwagę zwróciły także piękne torebki z nadrukiem :) w które zapakowane były kordonki.






Prezentacja Ariadna S.A kordonki KAJA

50 tex x 3 30g/200m, 100% bawełna





                 

Prezentacja Ariadna S.A kordonki ARIA

120 tex x 2 100g/425m, 100% bawełna



Prezentacja Ariadna S.A kordonki MUZA
30 tex x 6 100g/525m, 100% bawełna




Prezentacja kordonki DMC TRADITION
Rozmiar: 10. Długość 530 m. Skład: 100% bawełna



(Ten największy motek biały na zdjęciu)




Prezentacja nici metalizowane MADERA, KREINIK

Madera Metallic No. 4, Color 4004, 20 m
(Metalic Mouline brass, 40% Polyamid, 60 %, 40% Viscose)


Madera Metalic No.10, Color 325, 20 m

(Metalic Perle pure gold, 40% Polyamid, 60 % metallis. Pes)

Madera Metalic No. 12, Gold 37, 40 m
(made in Germany)

Kreinik Metalic Very Fine
(#4) Braid 002, 11 m (made in USA)



Zabieram się za obmyślenie planu dziergania :) Myślę, że zacznę od produktów, z których nigdy nie szydełkowałam. Porównania i wnioski będę zapisywać w oddzielnych postach. Fajnie się składa, że akurat ukończyłam szydełkową poduchę z resztek włóczki, więc mogę zabrać się do nowej pracy.

Chciałam jeszcze raz ogromnie podziękować
Firmie HaftiX za przesłane materiały testowe,
a także za fantastyczny kontakt ze sprzedającym. 


2 komentarze:

  1. Ԍood info. Lucky mе I found ʏour siye by accident (stumbleupon).
    Ι Һave saved іt for later!

    Herre is myy bog post used car of japan

    OdpowiedzUsuń
  2. Thanks for sharing such a fastidious opinion, piece of writing is good, thats
    why i have read it fully

    Visit my web blog :: kids birthday party favors, sem-forum.158.bg,

    OdpowiedzUsuń