niedziela, 20 października 2013

Dla domu, z pomysłem...INSPIRACJA

Chciałabym w tym poście zamieszczać rzeczy, które inspirują moją duszę. Trochę o mnie... pisałam już że lubię rzeczy ze smakiem? Jeśli nie, to bardzo gorąco polecam, w wolnej chwili, zastanówcie się co was otacza. Jeśli szukacie czegoś wyjątkowego, na pewno zainspiruje was do działania tegoroczny festiwal Łodź Design! Bardzo przypadł mi do gustu podział na bloki: Empatia, ZA - MIESZKIWANIE, Spożywanie. Bardzo fajną sprawą jest możliwość zakupu książek, o różnej tematyce oraz kawiarnia, w której można przy małej czarnej przedyskutować niektóre kontrowersyjne mniej lub bardziej projekty. Najbardziej przypadł mi do gustu stół, który chciałabym mieć w swoim domu. Może nie koniecznie aż tak duży, ale pomysł kapitalny! Zobaczcie sami. Więcej na Łódź Design 2013.  Postanowiłam zamieścić zdjęcia z wystawy, gdyż może zainspiruje mnie ona do dalszego działania. Chciałabym inspiracja ta wyzwoliła we mnie pozytywne emocje do kreatywnej i twórczej pracy. Bo ostatnio złapałam chyba jesiennego lenia.




Przedstawione zdjęcia są mojego autorstwa.


Co jeszcze...warto iść po prostu. Uwielbiam prostotę, czym prościej tym lepiej. W kolejnych planach mam wiele rzeczy do zrobienia. Może dziś zacznę tworzyć cieple otulacze na kubeczki (bardzo mi się podobają i widziałam wiele takich zdjęć jak wykonać w naszych czasopismach). Świetnie do tego nadadzą się resztki włoczek w mojej szufladzie. A może wyjdzie z tego niezła lista małych, drobnych upominków? i może nie jedna z was z tej listy skorzysta. Kto wie, zatem zabieram się do dalszej pracy...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz