niedziela, 25 sierpnia 2013

Dziękuję za nominację


Dziękuję za nominację do wyróżnienia, 



które otrzymałam od  blogowiczki


Dodam, że jest pierwsza nominacja/wyróżnienie odkąd prowadzę bloga.

Zasady nominacji:

1. Prezentacja nagrody.
2. Podziękowanie za nominację.
3. Ujawnienie 7 faktów o sobie.
4. Nominowanie kolejnych 7 blogów.
5. Poinformowanie o nominacji blogi nominowane.


Artystyczna dusza ze mnie. Lubię kreatywność,
ludzi z pasją. Nie znoszę się nudzić.


7 faktów o mnie:

1. Uwielbiam robić kreatywne rzeczy.
2. Gdy mam chandrę kupuję duże ilości czekolady, które pochłaniam odliczając z każdym kafelkiem jeden smuteczek.
3. Lubię próbować nowych rzeczy.
4. Poznawać nowych ludzi.
5. Odwiedzam ładne miejsca, są inspiracją dla mej duszy.
6. Lubię żywe kolory :)
7. Kocham zwierzęta.

Nominowane blogi:




5 komentarzy:

  1. Bardzo ci dziękuję za wyróżnienie. Jest mi bardzo miło, że dostałam je od Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuję za wyróżnienie,jak tylko chwycę czasu chwilkę,podziękuję jak należy :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za wyróżnienia i mam nadzieję że się nie obrazisz ale "wyróżnienia są miłe ale NIE, dziękuję" :) Dla mnie najlepszym wyróżńieniem są Wasze komentarze pod postami.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziekuje za nominacje i sedecznie pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ηі! Dߋ you know if thеy make аny plugikns to protect ɑgainst
    hackers? Ι'm kinda paranoid about losing eveгything
    І've woгked hard on. Anyy suggestions?

    my homepage ... cɑr foг serll in japanleft hand drive
    vans, http://www.amox-gaming.de/,

    OdpowiedzUsuń