niedziela, 10 czerwca 2012

Jak dodać blog do obserwowanych?

Jak dodać blog do obserwowanych? - to nie lada wyzwanie, gdyż od niedawna przycisk "obserwuj" pojawiający się na górnym pasku bloga został usunięty. Wielu użytkowników Blogspota nie zna innych sposobów na dodanie bloga do swojej listy czytelniczej, lub ma z tym  problem. 
Nowością jest to iż można dodawać wszystkie blogi do "obserwowanych", a nie tylko z jak to było wcześniej z Blogspota!

Można to zrobić tak:

Po zalogowaniu się na blog mamy okienko naszego panelu administracyjnego, z naszą listą czytelniczą. Ja zamieściłam tylko fragment. Istotny dla nas jest przycisk pod Listą Czytelniczą - "Dodaj".





Jeśli klikniemy ten przycisk - pojawi nam się okienko, w którym bez problemu będziemy mogli dodawać adresy blogów, które chcemy obserwować.



Powodzenia! :)

21 komentarzy:

  1. OOOOO dzięki. Nareszcie ktos mi to objasnił. Ale ja wole kliknać przycisk nad obserwatorami. Kłopot jak ktos nie ma obserwatorów pokazanych na blogu. Dlatego apeluję: Wsadź obserwatorów na sam początek bloga to ułatwi "nowym" życie. I jeszcze jedno ułatwienie dla mnie. Jeśli możesz zdejmij weryfikacje obrazkową z komentarzy. Mam astygmatyzm i choć na pewno nie jestem robotem nie mogę wstawiać komentarzy na takich blogach. Ja nie mam takiej weryfikacji, a po dwóch latach blogowania miałam tylko dwa spamowe komentarze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) zaraz poczytam w tym temacie - bo nawet nie wiedziałam, że można tą wstrętną weryfikację wyłączyć :)

      Usuń
  2. Bardzo pomogło ;) Dopiero zaczynam i nie wiedziałam jak dokładnie to zrobić. Pozdrawiam.

    bemorehappyx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Cieszę się niezmiernie, że mój mały tutorial się przydaje!

      Usuń
  4. Nawet nie wiesz, jak pomocny był ten post!
    Dziękuję!! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie ma za co :) Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki,wreszcie logiczne wytłumaczenie

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za miłe słowa, Pozdrawiam, nittka

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję serdecznie,ale u mnie to nie działa. Mam przekroczoną ilość 300 blogów,które obserwuję i niestety więcej zaobserwować się nie da. Podobnie jest z usuwaniem subskrypcji też nie mogę nic zrobić bloger oszalał :(

    Dziękuję mimo to :)

    Pozdrawiam

    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie już się uspokoiło i udaje mi sie dodawać :)). Ale sposób dobry :). A teraz zapraszam na moją skromną stronę po wyróżnienie :). Pozdrawaim. Bogusia.

    OdpowiedzUsuń
  10. Good write-up. I certainly apprеciate tɦіs website.
    Continue the goood work!

    Also visit my webpage: used cars auction in japan

    OdpowiedzUsuń
  11. Excellent web site you have got here.. It's hard to find high-quality writing like yours
    these days. I honestly appreciate individuals like you! Take care!!


    Visit my blog post: tallahassee computer forensics tools

    OdpowiedzUsuń
  12. Excellent post. I will be facing some of these issues as well..


    Also visit my web blog - body fat (ledgewood.com)

    OdpowiedzUsuń
  13. Hi, yes this piece of writing is actually pleasant and I have learned lot of things from it concerning blogging.
    thanks.

    Have a look at my blog ... valuable metals regarded

    OdpowiedzUsuń
  14. Excellent blog right here! Additionally your web site loads up
    very fast! What host are you the use of? Can I get your affiliate
    link for your host? I desire my website loaded up as
    fast as yours lol

    Stop by my site - nibbles and bits

    OdpowiedzUsuń