sobota, 14 stycznia 2012

W poszukiwaniu piękna

W połowie stycznia przyszła do nas zima. Jakie było moje zdziwienie, jak po powrocie z krótkiego urlopu zobaczyłam śnieg. A oto kilka dowodów na to, że niedługo i u nas będzie wiosna! Mam nadzieję, że szybko przegoni panią zimę. Znalazłam też wiele inspiracji, które niebawem pojawią się na blogu. Będą to ręcznie robione poduchy, dekoracje wielkanocne i nie tylko...może skuszę się i ja i własnoręcznie wystawię małe candy.



Powoli porządkuję swoje rzeczy. Jest ich nie mało, szczególnie tych nowych. Nie mogę się powstrzymać i zamieszczam jeden z moich cudnych przydasiów - klamerki do bielizny. Choć pewnie powstanie dla nich odzielny post - ale co tam. Jeszcze nie do końca rozpakowane a już znalazły u mnie swoje miejsce.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz