wtorek, 20 grudnia 2011

Uwielbiam przygotowania do Świąt, krzątaninę, urok starych, przedwojennych, wyjmowanych z pudełek ozdób na choinkę...co jeszcze? Pakowanie i szelest zawijanego papieru...Już się nie mogę doczekać kiedy zjawię się w domu...no i ten zapach pieczonych ciast :) A wy co najbardziej lubicie w Świętach?




Obiecałam że zamieszczę zdjęcia z moich małych drobiazgów przedświątecznych - oto link do posta Świąteczne pomysły na prezenty. Upominki wyszły pierwsza klasa i zachwyciły najbliższych! Jeszcze raz życzę Wszystkim Wesołych Świąt!

4 komentarze:

  1. Tą rodzinną atmosferę, kolędy w tle i... makówki ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za pozdrowienia ;) Radosnych i Spokojnych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  3. ja w świętach lubię wszystko :)... najpierw czas oczekiwania i roraty. Dawniej chodziłam na 6.00 rano, ze świecą... teraz czasu trochę brak... ale w tym tygodniu na pewno się wybiorę :)
    Wszelkie kulinarne przygotowania, lepienie uszek, pieczenie pierników, przygotowywanie domu... dekoracje stołu, które od zawsze jest moją działką:)
    A przede wszystkim rodzinna wigilia... taka wielopokoleniowa z Dziadkami i bratem i siostrą mojego taty i ich rodzinkami :) i rozpakowywanie prezentów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super :) widzę że nie tylko ja kocham święta! Siedzę dziś jak na szpilkach, ale już jutro będę mogła oddać się w pełni przygotowaniom :)

    OdpowiedzUsuń