sobota, 3 grudnia 2011

Pierwsza rocznica

Tak oto rok temu wpadłam na pomysł by zacząć prowadzić własny blog...a dokładnie 21 listopada 2010 roku powstał mój pierwszy, jakże nie dopracowany wtedy jeszcze post. Jak ten czas leci... Podsumowując - udało mi się przez ten calutki rok zrobić rzeczy przeróżne: banalnie głupie, brzydkie, oraz kilka, których urok zachwyca mnie do dzisiaj. Nauczyłam się odnajdywać w moim chaosie wytworów, dzięki czemu dążę, by przedstawiane przeze mnie zdjęcia prac, miały duszę i styl. Miały brakujący środek. Z tą myślą chcę wejść w nowy rok, tak by można było powiedzieć - niezły początek, fajny środek i powalające zakończenie. Mam nadzieję, że mi się to uda.

Nie będę wyliczać ilości prac, zdjęć czy zamieszczonych tu postów. Chciałam bardzo gorąco podziękować wszystkim osobom zalogowanym,  anonimowym, obserwującym, i innym nieznanym gościom, którzy choć raz zajrzeli tu do mnie. Tak chyba będzie sprawiedliwie i nikogo nie pominę ;)

Dzięki ;)



3 komentarze:

  1. Gratuluję :) Wszystko co prezentujesz na swoim blogu zawsze bardzo mi się podoba :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała rocznica! :)
    Życzę wiele inspiracji i pomysłów na calusieńki przyszły rok!
    http://rocckatworzy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaglądam co jakiś czas jak tylko mam ku temu okazję i zawsze znajduję coś ciekawego :)
    Gratuluję, jest tu cudownie

    OdpowiedzUsuń