sobota, 10 grudnia 2011

Anielsko, Aniołkowo, Tildowo

Od wakacji zbieram się by uszyć z moich gałganków anioły. I jakoś ciągle to przekładałam. Przeziębienie chyba sprzyja tworzeniu, bo w tym czasie powstało u mnie sporo prac. Najważniejsze, że chyba wracam do zdrowia, choć jak wrócił głos to zaczął mi dokuczać katar i ból głowy. Oglądając różne tildowe prace na blogach bierze taki zachwyt, że aż pozazdrościłam tych anielskości. W szczególności chciałam wymienić tu Agaphcię i jej blog. Dostarczyła mi niesamowitych inspiracji! Jak jest inspiracja, pojawia się natchnienie, wena i wielka radocha w moim sercu jak coś wyjdzie! Tak oto powstał, choć jeszcze nie skończony w pełni mój pierwszy tildowy aniołek. Co do ubioru - jak w 100% wiedziałam, że musi mieć spódniczkę w fioletowych kolorach, tak nie mogę zdecydować się jaką będzie mieć górę: czy sweterek zapinany na guziki, czy bluzeczkę z fajnym nadrukiem, a może coś zupełnie zupełnie innego. A może wy mi podpowiecie, jaki kubraczek stworzyć? Mam nadzieję, że wyszedł mi choć trochę tildowy, bo wykroje tworzę sama, tak ciężko jest je zdobyć.


by niteczkowyczar

by niteczkowyczar

by niteczkowyczar

Dostałam zamówienie na Anioła :) rudowłosego, jak właścicielka. Jest już gotowy, ciekawa jestem czy się spodoba - ale zdjęcia zamieszczę jutro, z nowym postem,  coby  tu nie zajrzała :)


9 komentarzy:

  1. Liebe Niteczkowyczar-Bloggerin,

    seitdem Du Dein Blog erstellt hast, verfolge ich es und schaue mir ab und zu Deine Arbeiten an. Als ich Dein Engel gesehen habe, habe ich mich sofort entschieden, Dir ein paar Worte zu schreiben. Dieser ist einfach toll gelungen. Er ist vor allem keine Tilda-Kopie, sondern Dein EIGENER Entwurf! Die Gestaltung Deines Blogs gefällt mir sehr - sehr zart und feminin. Nur weiter so!

    Liebe Grüße, A. Böhme

    OdpowiedzUsuń
  2. Danke sehr. Ich denke, dass sie bald auftauchen werden nächst ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. It's amazing designed for me to have a website,
    which is good for my knowledge. thanks admin

    Here is my web page; Skoki Spadochronowe

    OdpowiedzUsuń
  4. Greetings! Very helpful advice in this particular article!
    It is the little changes that will make the most significant changes.
    Thanks a lot for sharing!

    Here is my website blachodachówka sprzedaż

    OdpowiedzUsuń
  5. Do you mind if I quote a couple of your posts as long as
    I provide credit and sources back to your blog? My blog site is
    in the exact same niche as yours and my users would
    really benefit from a lot of the information you present here.
    Please let me know if this alright with you. Thanks a lot!


    My web page :: v

    OdpowiedzUsuń
  6. I am curious to find out what blog platform you happen to be utilizing?
    I'm experiencing some small security issues with my latest site and I'd
    like to find something more safe. Do you have any recommendations?


    My site :: home makeover ideas [http://www.homeimprovementdaily.com]

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow that was unusual. I just wrote an extremely long
    comment but after I clicked submit my comment didn't show up.
    Grrrr... well I'm not writing all that over again. Anyhow, just wanted to say great blog!


    Here is my site :: zespół muzyczny warszawa

    OdpowiedzUsuń
  8. You made some really good points there. I looked onn the net for additjonal information aboput the issue and found most
    individuals will go along with your views on this web site.


    Take a look at my web blog - cut the rope 2 walkthrough level 53

    OdpowiedzUsuń
  9. It's awesome to go to see this website and reading the
    views of all friends about this post, while I am also eager of getting familiarity.


    Feel free to visit my web blog Fotografia ślubna toruń

    OdpowiedzUsuń