sobota, 10 września 2011

Dzisiejsza sobota upływa mi na wprowadzaniu artystycznych wizji w życie ;). Odwiedziłam kilka sklepów z fajnymi gadżetami :) pozbierałam pomysły, zakupiłam materiały i tak oto powstają pierwsze prace z mojej listy. Wiem, wiem, że na frywolitkowe gwiazdki jest jeszcze czas, ale tak mnie zainspirowała czarnajagoda, że nie mogłam inaczej - musiałam przysposobić słoik także u siebie. Zapewniam, że jej gwiazdki są równie piękne! Dalej - też znaleziony na blogu (ale nie mogę przypomnieć sobie gdzie) pojemnik na papier toaletowy, a w zasadzie wieszak. Dodam że od dawna poszukiwałam czegoś takiego do swojej bardzo  małej łazienki. I nie zapisałam jej strony - mam nadzieję że kiedyś ją odnajdę, a osobie która to wymyśliła - gratuluję z całego serca! Oraz dzisiejsze - tym razem całkowicie moje i nie inspirowane - szablony. Mam zamiar opracować całą kolekcję własną. Bo te które są w sklepach są bardzo drogie i w kompletach z 1 na 6 odpowiada z reguły tylko jeden.








etykietki mogę wymieniać :)


tak wygląda negatyw - biała farba do dokupienia!


projekt poszewki z moim monogramem


2 komentarze:

  1. Piękne to wszystko, a Twoje frywolitkowe gwiazdki cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za komentarz na moim blogu (a fajne materiały trzeba ciągle ZDOBYWAĆ!)
    Podziwiam również Twoje cudeńka i cierpliwość!
    Pozdrawiam,
    Grażyna

    OdpowiedzUsuń