środa, 24 sierpnia 2011

W stylu prowansalskim

 Czyli trochę o mnie... (mam nadzieję że szybko ogarnę jak dodać stronę o mnie)

Jednym z moich obecnie najbardziej lubianych stylów jest styl prowansalski. Zaczęło się od odwiedzenia małego sklepiku, urządzonego w stylu skandynawskim. Styl ten pochłonął mnie bez reszty. Moim marzeniem jest mieć kiedy urządzony w tym stylu dom (pewnie nie jestem jedyna). Od czasu do czasu w miarę możliwości zbieram różne rzeczy, które pasowały by mi to mojego przyszłego wnętrza. Większość z nich, staram się wykonać sama :) bo lubię rzeczy piękne. Zamierzam też zasiać lawendę w skrzyneczkach - ciekawe czy mi wyrośnie...na razie powstały tylko małe woreczki, z ręcznie wyszytą aplikacją.

by niteczkowyczar


Na razie moje gromadzenie pięknych drobiazgów jest bardzo chaotyczne. Mam nadzieję, że malutki obrazek na tym blogu będzie mi przypominał o tym. Chciałabym by moje prace były bardziej poukładane, w określonym stylu i tematyce. Mam nadzieję, że uda mi się szybko zamknąć etap poszukiwań : )

Kilka dni później - moją kolekcję powiększyły 2 poszewki na jaśki.

by niteczkowyczar


2 komentarze:

  1. nie martw się ,że czasem jest chaotycznie,ja tez tak mam,niby wiem,co lubię a czasem z rana zachwycam się koronkami i prowansją by pod wieczór wzdychać do nowoczesności Starcka...kobieta zmienną jest....

    OdpowiedzUsuń