poniedziałek, 28 listopada 2011

Filcowe wyroby

Wprowadzając troszkę porządku, chciałabym poinformować, iż będę starała się, umieszczać wymyślone wzory tematycznie lub projektowo - czyli, jeśli powstały kolczyki, a różnią się wyłącznie kolorystyką - zdjęcia będę zamieszczać w tym samym poście. Sądzę, że uniknę w ten sposób "mnożenia postów" ... choć kto wie, może przyjdzie mi lepszy pomysł do głowy :)

by niteczkowyczar

9 grudnia 2011

Żeby nie tworzyć bałaganu - postanowiłam dodać kolejny wyrób filcowy właśnie tutaj, z małą adnotacją, kiedy powstał. Jest to niewielkich rozmiarów bransoletka :) Mam pytanie do osób które filcują - jak pozbyć się nadmiernie wystających kłaczków?

by niteczkowyczar


Prace przedstawione na zdjęciu można obejrzeć na moim blogu pod tematem: Wełna czesankowa połknęłam bakcyla i ja oraz tutaj.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz