poniedziałek, 2 maja 2011

piękny dom

Dawno mnie tu nie było. Postaram się jakoś nadrobić te zaległości. Ostatnio odkryłam piękny koszyczek ażurowy - co prawda tworzony na szydełku i zamierzam sobie taki zrobić. Jeśli wyjdzie, to zrobię różne rozmiary. Mam tylko dylemat czy na szydełku czy frywolitką go wydziergać.  Co do drugiej pracy - jest to koszyczek na kosmetyki do łazienki - biały. Na razie jestem na etapie skończonych dwóch boków, więc zostały mi jeszcze 2 :) mam nadzieje że zakończę go w tym tygodniu. Jest większy od tych, które już robiłam, bo sama podstawa ma format A4.

 
by niteczkowyczar

by niteczkowyczar

Oczywiście brakło mi włóczki na dokończenie pojemnika. Będę musiała dokupić motek.  Taki pojemnik  najlepiej wychodzi z najtańszej włóczki - u mnie był to "Kotek, kolor tzw. zerówka" . Kolczyki są wykonane z filcu amarantowego (cyklamenowy). Kolor ten tak pochłania światło, że nie sposób jest oddać idealnej barwy.

Udało mi się dopiero dokupić motek pod koniec czerwca. Dziś skończyłam koszyczek na kosmetyki. Wyszedł lepiej niż sądziłam. Zostało tylko troszkę włóczki - więc chyba zrobię  z niej mniejszy pojemniczek :) do kolekcji. Ale się cieszę że udało mi się ukończyć kolejne dzieło.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz